24 januari 2009

Iiiiiiiii!!

Så lät jag onsdag kväll. Orsak: Mobil försvunnen. Det var inte bara att mobilen var borta utan hela grejen att jag inte hittade den, (Scary) jag fattade inte var den var och sedan förstod jag att jag inte har så bra koll på mina saker och det skulle jag behöva "träna" på, eller liknande. Men det värsta var nog ändå att mamma sa något om att det inte gick att avsluta abonemanget och att det skulle kosta 100 kroner i månaden! Tror jag hörde lite fel För det går att ta bort det men eftersom jag inte fattade det blev hela jag fylld med skuldkänslor. Sedan när jag skulle sova kom jag på att den kunde kanske, kanske ligga i skolan. Och sedan, när man gått till skolan och kommit in i klassrummet och möts av F's röst som säger att mobilen ligger där, så släpper allt. Som att man häller en hink kallt vatten över en. Det var en himla lättnad att ringa mamma och berättade att den var här. Så, från och med nu har jag ett x-tra öga på den! ;)

1 kommentar:

Marie sa...

Så skönt att den kom till rätta! Slarvmaja där ;-)!
Blir kuligt med ridning på måndag igen :-). Ha en mysig lördagskväll.