2 mars 2009

Hej Svejs!

Nu är jag hemma igen, fast den här gången kom jag hem från Idre där jag har åkt skidor och så. Fast det var inte kul på tisdagen. Jag skulle ha min första snowboardlektion och efter 45 minuter ramlar jag och måste gå upp till läkarmottagningen längre upp i backen. Dom rekommenderade att jag skulle åka till Särna och röntga. Så det gjorde vi men dom kunde inte se något annat än att jag hade fått en blödning i en muskel så jag fick en elastisk binda att vira om armen som ett litet stöd. Dom sa också att dom skulle skicka röntgenbilderna till Mora så att dom fick kolla och att dom skulle ringa om det var något och annars skulle dom inte ringa. Och så ringde dom på onsdagen. Jag hade en liten spricka. Så det var bara att åka tillbaka till särna och få gipsskena. Suck, Suck. Inte roligt. Men idag har alla tjejer i klassen skrivit på gipset! Och det är kul!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Mitt namn blev inte så synligt jag får fylla i det imorrn.

Marie sa...

Ja du såg allt lite moloken ut Sanna när vi träffades i Sydbackarna. Stackars dig. Du får ta nya tag nästa år :-). Kul med lite "konst" på armen i alla fall ;-).

Fanny Höglund sa...

Hej. Tycker synd om dig det är inte kul att ha en spricka. Kram Fanny
ses i skolan!