11 mars 2009

Haha! Vad knäppt!

Idag har jag dragit ut en tand! Det var lite nervöst först, fast jag var mest nervös inför bedövningen. Dem använder ju spruta! Fast det gick bra. Dom skulle bedöva på två ställen och första gången kände jag det knappt. Andra gången kändes det lite granna. Sedan gick allt jättebra! Nu kanske ni undrar varför jag drog ut en tand. Jo, Det var såhär: Jag hade en trasig tand som lagades av min förra tandläkare. Det var någon konstig lagning och det såg ut som att ett tuggummi fastnat i tanden! Sen så blev det en infektion, Vi bytte tandläkare och han drog ut tanden. Sedan undrar ni nog om rubriken på det här inlägget. Jo det var såhär: Eftersom jag är bedövad så har jag ingen kontroll över min överläpp. Så, om jag ska ta underläppen över överläppen så åker överläppen åt höger. Och om jag spänner läpparna mot varandra så blir det värsta böjen! Förut var jag bedövad i vänster näsborre också men det har avtagit nu! Knäppare kan det inte bli!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ha, ha, ha. Ditt inlägg får mig att gapskratta! Ja inte tandeländet, men bedövningens inverkan. Vore kul med en bild på din böjda överläpp ;-)

Sanna sa...

Tyvärr försvann det innan jag kom på att jag kunde ta en bild men om det händer för mig någon annan gång ska jag ta en bild! ;)