12 december 2008

Duuuktig!!

Konstig bild på Lollo
Alldeles nyss innan jag gick ut med Effie så kom Lollo, min katt, förbi i hallen. Jag tänkte att on har börjat vänja sig med Effie nu så dom kankse kan komma närmare varandra. Så jag gick och tog upp Lollo och satte henne vid den liggande Effie. Det hade Lollo inget emot och hon var desutom på kelhumör. Så hon började att stryka sig mot Effie!! Jag blev alldeles paff! Sedan började Effie gnaga jätte,jättelöst vid Lollos öra. Alltså, klia lite löst. Alltså, Katten som fräste när Hunden kom den 20 Agusti kelar nu med hunden den 12 December. Ganska Duktigt Va?!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jaaaa, duktig Lollo!
Men du Sanna, är det inte bättre med tuggben till hundar, ha, ha,ha

Sanna sa...

Okej, ändrar det. Hon nafsade för att klia. Vännskapligt!! ;)