21 oktober 2008

Sjukling

Effie
Hejsan Svejsan!! Att vara sjuk är nog det tråkigaste som finns. Eller vad tycker du? huvudet snurrar och halsen är tjock. Inte roligt, men om jag inte haft så hög feber knske jag hade kunnat gå en långpromenad med min hund Effie. En sådan där mysig i skogen. För några veckor sedan när jag gick morgonpromenad med Effie så gick jag in i skogen. Jag gick en annan väg som jag aldrig gått förut. Så såg jag vatten lite längre fram och blev förvånad eftersom det inte finns nån sjö så här nära husen i den skogen. Jag smög närmare och när som kom fram fick jag mig ett gott skratt. Det jag trodde var vatten var ett blått hustak!! Fast det är också lite konstigt eftersom det inte är något villaområde i skogen direkt. Och det där huset har jag aldrig märkt förut!! xD Även fast jag bor granne med skogen!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Trist att vara sjuk, krya på dig gumman!

Fanny Höglund sa...

Hahha du är rolig sanna,men synd att du är sjuk :(